langballe7979 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Hei jeg har nå bytta til en S-ATA disk i maskinen min, etter jeg gjore det har jeg fått problemer med å instaler diverse ting som Macromedia Flash Player. når jeg skal instalere får jeg opp en feilmelling som sier: An I/O error occurred wile installing a file. This is normally caused by bad installation media or a corupt installation file. noen som vet hva problemet kan være. eller vert borti noe lignende.? Endret 28. oktober 2005 av langballe7979 Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Er det ingen som vet hva det kan være? Hadde vert fint med lit hjelp Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Denne tråden passer mye bedre i Programvare / Windows enn i et programmeringsforum... Der vil du finne mange flere som har peiling på hva du spør om... Men en kort kommentar ut ifra feilmeldingen, så kan det lønne seg å laste ned de filene du forsøker å installere fra igjen, evt. installere direkte fra nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå