jacoweb Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Hei, prøvde meg på hw.no sitt forum, kanskje feil plass. Her håper jeg på å få svar på det jeg lurer på. jeg har ikke sett noen blokker til nforce 4 serien enda. Noen som har noe å anbefalle meg? Jeg har asus p5nd2-SLI deluxe hovedkort. Tenkte på en av de her intel AMD Den til AMD virker mer rett, ser det ut som hvert fall. Hva sier dere? Endret 28. oktober 2005 av jacoweb Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Er det ikke standard at det er to hull som er ca. 60mm fra hverandre ved alle chipset, i så fall kan du jo bruke en hvilken som helst chipset-blokk. F.eks. AC twinplex chipset Edit: Du redigerte visst innlegget ditt mens jeg fant blokka. Kan du sjekke om hovekortet ditt har to eller fire hull? Og hvor langt det er mellom dem. Edit 2: leif Endret 28. oktober 2005 av Økonom Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 aha, det er 2 hull jo. Det stemmer. Jeg skal måle når jeg kommer hjem. Er på skolen akkurat nå. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Håper du mente 6cm? ikke 60cm hehe. 6 cm virker hvert fall riktig etter målene. Så, da kan jeg kjøpe en av de jeg la til på toppen der? Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Håper du mente 6cm? ikke 60cm hehe. 6 cm virker hvert fall riktig etter målene. Så, da kan jeg kjøpe en av de jeg la til på toppen der? 5071563[/snapback] Ja, mente 60mm, rettet det nå Jeg er ganske så sikker på at du kan bruke den til AMD og AC twinplex. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Håper du mente 6cm? ikke 60cm hehe. 6 cm virker hvert fall riktig etter målene. Så, da kan jeg kjøpe en av de jeg la til på toppen der? 5071563[/snapback] Ja, mente 60mm, rettet det nå Jeg er ganske så sikker på at du kan bruke den til AMD og AC twinplex. 5071902[/snapback] Hehe okei, jeg satser på den til AMD, pga den har niplene rett opp, ikke ut slik som den AC twinplex har. Men hvordan blir det med valg av nippler da? jeg har ikke så veldig god snøring, har du tips? Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 pass på dimensjonene på blokkens ører slik at de ikke tar i noen komponenter som står i nærheten av NB. hos meg er det en liten spole som står i veien. men det går akkurat. Northbridge bilde er litt uskarpt men du ser den under plexien... Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 pass på dimensjonene på blokkens ører slik at de ikke tar i noen komponenter som står i nærheten av NB.hos meg er det en liten spole som står i veien. men det går akkurat. Northbridge bilde er litt uskarpt men du ser den under plexien... 5074576[/snapback] Takk for at du sier ifra. Men det er ingenting i veien her hos meg ser det ut som. Så det skal nok gå bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå