trrunde Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Finnes det noen programmer som gjør slik at bare noen pc'er kommer innpå min gjennom nettverket, vil helst ikke ha noe passord greier men slik at hvis det er en bestemt ip som prøver å komme inn vil den personen bare bli kastet ut igjen. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Kanskje en ide å opplyse hvordan nettverket er satt opp? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg vet ikke om det finnes noe program som kang jøre det, men jeg vet om et program der man skriver inn IPen til de du vil skal kunne koble seg til. Så de som da ikke står i lista kommer seg ikke inn. Husker ikke hva det heter men skal sjekke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 kunne trengt et slikt program selv. trengre du å være admin i nettverket for å bruke det programmet? (ikkje noe problem her, siden eg er admin her ) Vegard Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 i brannmuren kan du sette opp "sikre koblinger" som tillater slik trafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå