bigwill Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 hei hei Kjøpte nettopp en bil som det står en blaupunkt gta 470 forsterker og en 12 " sub i kasse. Jeg ser at subben er koblet direkte på et av utgangene på forsterkeren(brokoblet ). Er ikke det feil ? Bør ikke det være delefilter imellom eller kan jeg regne med at det finnes delefilter i sub-kassa ?? (vet ikke merket, står montert inn mot ryggen og jeg har ikke fjerna festene enda). Slik den er i dag så syntes jeg den "brommer" litt vel mye. Kan elles opplyse om at jeg har et 6.5" foran i bilen. Lars E Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Somregel er det delefilter på forsterkeren. Sett dette på "Low pass" for kanalene som er brokoblet mot suben og still inn på 50 Hz. Deretter stiller du "High pass" filteret på 50 Hz for kanalene som driver komponentsettet foran. Dette skulle gjøre susen om det ikke allerede er stilt inn på denne måten Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hvilken forsterker har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå