Golky Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei! Jeg bare lurte på om noen visste om et sted eller flere som skifter dekk for deg mens man venter. Kjapt og billig helst hehe. Lenke til kommentar
otis Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei! Jeg bare lurte på om noen visste om et sted eller flere som skifter dekk for deg mens man venter. Kjapt og billig helst hehe. 5070710[/snapback] Hanebo og sortvik på Sluppen i Trondheim. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det billigste og ofte det raskeste er å gjøre det selv Sålangt i år har jeg skiftet dekk på tre biler og er en gang gammel nok til å ta katet De fleste bensinstasjoner (i allefall her) skifter dekk for 200 kroner... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Gummien på felgen, eller selve felgen med dekk liksom? De fleste dekkverksteder og bensinstasjoner med verksted gjør dette for deg for noen hundrelapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå