shity Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Serveren har stoppet. skal fortelle hvordan dette sjedde. Fikk besjed om at strømmen skulle være borte en natt. så jeg skrudde av serveren i god tid før strømbruddet. Når jeg skulle starte opp serveren så "sviver" den i 2 sekund før den slår seg av. Kjører følgende oppsett: Amd 1ghz (husker ikke merke) 1 * 200w strømforsyning til å drive Hovedkort og alle dets komponenter! 1 * 300w strømforsyning til å å drive hardiskene 4 * 200gb Westeren digital harddisk. 1 * 160gb westeren digital harddisk 5 hardisker blir varmt. kjører en del vifter osv på 300w`en. Ps. har testet å bytte strømforsyning på hovedkortet. har sjekket at alt står sjikkelig i. eneste ideen jeg har igjen nå er at hovedkortet eller ram eller lignende kan være svidd pga varmen i serveren før jeg fikk vifter i noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
shity Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Foresten er det noe mer info dere trenger så er det bare å spørre. har 290 sd ram eller noe.. kjører windows server 2003. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå