Brugle Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Når jeg er på menyen til sc eller spiller så blir plutselig alle fargene helt f*** up. Noen som har hatt lignende problemer og vet løsningen vil jeg gjerne høre dem.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 uhm... hva slags hardware har du, skjermkort drivere og hvilket OS kjører du? Har ikke spilt StarCraft siden jeg kjørte Win98 og GeForce DDR med driverversjon v6.xx, skal se om jeg kan grave det fram og teste det nå. Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Jeg bruker en TNT2ULTRA og har de nyeste driverne.. Og kjører WinXP. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Det samme skjedde med meg før da jeg brukte Alt+TAB noen ganger. Har du oppe MSN el.l, eller bruker du kanskje Alt+TAB? Prøv å unngå det :smile: Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Kan ikke finne StarCraft (hvor ble CD'n av!!!???), så jeg er ikke sikker. Kan være driverene, kan være WinXP (SC er jo eldgammalt, fra Windows 95 dagene). Who knows.... [ Denne Melding var redigert av: Smirnoff på 2002-08-26 09:19 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå