Gå til innhold

Trenger litt hjelp med NIS + wow

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grund så sperrer NIS warcraft fra nettet etter siste pach....

Reinstalert wow + at jeg fjerna alt fra regellista i NIS så da:

1. Starter wow or nis spør om wow.exe skal få tilgang

2. wow står bare og ikke får nett, kan ikke slettes fra taskmanager lenger -> låst seg

3. Rebooter maskinen og prøver å legge wow.exe til i branmurregel men da låser NIS seg med en gang og må reboote igjen.

Funker kun om jeg slår av personlig brannmur, da connecter den utem problemer.

Hva kan være galt og hva må jeg prøve for å fikse det? Blir jo til at jeg spiller med brannmur off, men det er jo ikke så bra i lengen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres rart ut i grunn for hos meg fungerer det veldig greit med wow og nis, nis bare popper opp med en melding hver gang wow har biltt patchet. Men hvilket versjon av nis har du? Har du prøvd å avinstallere nis og installere det på nytt? Evt. sjekket etter updates, men det regner jeg med at du har gjort :p

Lenke til kommentar
Høres rart ut i grunn for hos meg fungerer det veldig greit med wow og nis, nis bare popper opp med en melding hver gang wow har biltt patchet. Men hvilket versjon av nis har du? Har du prøvd å avinstallere nis og installere det på nytt? Evt. sjekket etter updates, men det regner jeg med at du har gjort :p

5070606[/snapback]

Kjører NIS 2005, og det har alltid funket ved tidligere patcher. Den har spurt på nytt etter hver patch men funket fint.

Har sjekka updates også ja. Litt mye arbeid å avinstalere nis + at det er rart den plutselig skulle bli ødelagt pga wow patches.... lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...