complex4517 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hallo! Etter jeg har spilt W3 i ca 20 Minutter så låser pc`en seg totalt og det er en klirrelyd i bakgrunnen. Etter den har låst seg må jeg bare restarte. Noen ide om hva som kan være galt? Den låser seg ikke i andre spill og ALDRI i windows! Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Kikk litt rundt i f.eks skjerminnstillingene i spillet. Se om du finner noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Nå er WC3 kjent for å bøgge hvis du har overklokket systemet ditt, noe du har gjort! ... Hvis du har originalen er det bare og hente ned nyeste patch! evn. klokke ned systemet til normalt igjen. Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Svaret er ganske enkelt. Du har sikkert win2k, AMD eller begge deler?! Så derfor bør du laste ned dette som fixer det hele : http://home.online.no/~pstei-ol/w2k.amd%20fix.zip Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Det står i signaturen hans at han har Pentium 4! Bruk øynene bedre :razz: Kan forsåvidt nevne at jeg kjører Win2k, og har absolutt ingen problemer med WC3 overhodet. _________________ Pentium 3 933MHz : Abit BX133-RAID : Creative GeForce3 Ti200 : 256MB SDRAM : Western Digital 60GB + IBM Deskstar 120GB : Logitech Dual Optical : IBM P200 20" [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-08-24 18:54 ] Lenke til kommentar
Pin Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg hadde akkurat samme problemet med WC3, prøvde ALT, reformat nye drivere av alle typer etc etc. Ga egentlig opp, men så ved en tilfeldighet skifta jeg lyd innstillinger i wc3, og nå funker det. Skifta fra EAX til miles emulator, virker som det er noe kødd med live 5.1 kortet og eax settingen til WC3.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå