Gå til innhold

1394 / jvc kamera. ikke kontakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BM??

NIS??

Jeg regner med at du har kjøpt en Firewire kabel siden det som pleier å følge med er USB og ikke ment til å hente ut video med.

Sett kamera i play posisjon, plugg i Firewier kabelm, skru kamera på!

Har du software til å ta imot video da? Microsoft MovieMaker, Pinnacle studio..eller lignende?

AKIRA

Lenke til kommentar

NIS (Norton internet security hvis jeg tenker rett) har ingenting med overføring mellom pc og videokamera. Det blir på en måte sett lik som en harddisk... (enten det er via USB eller firewire)

Når du sier SW fra JVC, tror jeg at det er for å kunne bruke videokamera som webcam eller overføre gjennom USB (f.eks bilder fra minnekort ol.).. Med firewire er det ikke nødvendig med noen program-installering..

Vel.. For å overføre fra videokamera, må du ha en videoredigeringsprg som pinnaclesys studio og videokamera på (i playmodus)..

Det er også lurt å lese i brukanvisningen!

Lenke til kommentar

Jo jeg har flere video redigerings programmer, (Pinnacle,nero, moviemaker) og FW er OK.Jeg avinstalert porten flere ganger, XP home instalerer den ved hver restart.Kan det ha noe med at porten står også under nettverk men er ikke med i noen broer. har forsøk med aktiv Nv. og deaktivert nv. ingenting skjer...

Pc`n er en Bærbar FJ 2,8 ghz 512, FW ser ut til og ligge på hovedkortet. Har redigert film før på denne pc, ca 1 år siden. alt fungert den gangen. :nei:

Endret av dahlbergsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...