zlinky Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har lett litt rundt, men ikke funnet noe klart svar på dette. Vet at den kommer i 5 farger, men har kun sett 2 av de i Norge. Er det noen som vet om det er mulig å få tak i andre farger, eller må de isåfall bestilles fra utlandet? Lenke til kommentar
katrinebærtha Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Dette lurer jeg også på. Jeg har bare sett/hørt om lilla og lyseblå her i Norge, men det er jo noen som sier de har sett den i oransje! Jaja. Koos Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg vet den finnes i fem forskjellige farger: Oasis blue, lavender pink, valentine pink, chick white og festival orange. Men jeg har heller ikke sett annet enn blå og lilla i norge... Lenke til kommentar
hallohej Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 jeg har hørt om noen som har andre farger, men de har desverre kjøpt dem i andre land. har spurt nesten alle butikker, men de sier det bare er to farger i norge... Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Vet du hvor i utlandet de kjøpte de da? var det på reise eller fra nettbutikker? Lenke til kommentar
hallohej Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 de kjøpte på reise... vet ikke helt hvor, tror det var i polen eller noe sånt.. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Nå skal det være flere farger tilgjengelig i Norge også Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Forhandler spørsmål,flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå