paakov1 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har nettopp avsluttet min bestilling på www.shg.no til nå vil jeg si at jeg aldrig før har opplevd en så god service før på noen nettbutikk. Det begynte med at jeg her inne på forumet leste om www.shg.no og at de hadde så gode priser, vel dette måtte jeg sjekke, så jeg ringte til www.shg.no og der var det en hyggelig kar ved navn Thomas som svarte. Jeg fortalte om de 2 tilbudene som www.netshop.no og www.mamoz.no hadde og lurte på om han kunne matche dette, vel det klarte han med glans. Så nå har jeg endt opp med å kjøpe maskin fra SHG. Det som nå blir spennede er og se om de har en like bra leverings tid som de har service, har de det blir jeg meget imponert. Jeg kommer tilbake med mine erfaringer om dette så snart jeg har mottatt maskina. Så jeg anbefaler dere alle og ta en telefon til SHG hvis dere er ute etter god servide og gode priser. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det kan godt hende. Men personlig syns jeg det er bemerkelig at du har din første post her, og som din første post skryter du av SHG.. lukter svidd. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Her lyser det egenreklame lang vei. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Heh, dette har vi sett før ... Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Her lyser det egenreklame lang vei. 5071502[/snapback] Veldig paronide vi var da. Har selv handlet på SHG.no. Reagerte på noe dyr frakt, men har fått god service da jeg ville bytte noe. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Får virkelig håpe at det ikke er nok en webshop som dummer seg ut på denne måten Lenke til kommentar
inflamer Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Må si meg enig i at det her åpenlyst virker som snikreklame. Jeg håper for SHG og trådstarter sin skyld at jeg tar feil. Lenke til kommentar
paakov1 Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei alle dere som mener dette er egenreklame. For å si de slik jeg jobber i et firma ved navn Byggenytt og har ingen forbindelse med SHG, jeg var bare utrolig overrasket over hvilken god service det var der. Jeg kan ikke forstå at siden jeg skryter av bra service så er jeg liksom ansatt der? Bare for å nevne det, se her: http://www.hardware.no/webshop/webshop/web...rtal_2005/19679 Tror ikke bare det er jeg som mener dette er en god nett butikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 OMG der reklamerte du for Byggenytt også!! Rapportert!! Men seriøst, folk er jo helt paranoide her inne. Synes det er helt naturlig at første posten handler om websjapper siden mange sikkert kommer innom HW første gangen i forbindelse med pckjøp, iallefall var det sånn for meg. Og jeg tror vi kan utelukke at en seriøs aktør som SHG driver med den slags. Velkommen til forumet forresten og jeg kan bare slutte meg til rosen av SHG! Fabelaktig butikk, men synd at mange sikkert skremmes av litt billige nettsider. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei alle dere som mener dette er egenreklame. For å si de slik jeg jobber i et firma ved navn Byggenytt og har ingen forbindelse med SHG, jeg var bare utrolig overrasket over hvilken god service det var der. Jeg kan ikke forstå at siden jeg skryter av bra service så er jeg liksom ansatt der? Bare for å nevne det, se her: http://www.hardware.no/webshop/webshop/web...rtal_2005/19679 Tror ikke bare det er jeg som mener dette er en god nett butikk 5072411[/snapback] For å trekke det litt ut.. Selv om du ikke er ansatt, kan du være kjøpt å betalt for å si det på ett forum. Men det var å sette det på spissen Men dere må da være enig at det virker litt suspekt at en som er ny registrert kommer inn her på forumet og "reklamerer" for ett firma? Jeg vill ikke kalle meg paranoid, jeg vil heller kalle de som ikke har lært fra de gangene dette faktisk har vært tilfelle for naive.! Men nokk om det. My few cents Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Joa, det har jo hendt, men det har jo vært små tulleselskap, eller tar jeg feil? Tror ikke noen betaler noen for dette, hva i all verden er meningen med det? De kan jo bare opprette profiler selv for null og niks. Og det hender jo ofte at man blir oppfordret til å si det videre hvis man har fått god behandling et sted. Ble selv oppfordret til det da jeg roste MPX for kjapp og god løsning på en sak for en tid tilbake og det må vel være fair enough. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Men SHG har dyr frakt fordi de sender fra danmark derfor litt dyrere frakt. Derfor de bra prisene. Det kan hende at shg.no tar lengre tid å sende fordi de sender fra danmark Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvis de sender fra Danmark, kommer det da ikke moms på i tillegg? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Joa, det har jo hendt, men det har jo vært små tulleselskap, eller tar jeg feil? Tror ikke noen betaler noen for dette, hva i all verden er meningen med det? De kan jo bare opprette profiler selv for null og niks. Og det hender jo ofte at man blir oppfordret til å si det videre hvis man har fått god behandling et sted. Ble selv oppfordret til det da jeg roste MPX for kjapp og god løsning på en sak for en tid tilbake og det må vel være fair enough. 5072617[/snapback] tulleselskap? tror ikke det var det. Nå husker ikke jeg de eksakte situasjonene, men de har vært her. Og derfor er jeg skepsis til folk som kommer med sine første post og "reklamerer" Lenke til kommentar
eddott Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hvis de sender fra Danmark, kommer det da ikke moms på i tillegg? 5073875[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Har nettopp gjort et stort kjøp på SHG. Prisene var det som tok meg dit. Lagerstatusen deres suger, og det er vanskelig å endre på en liggende ordre. Når det er sagt, så ble min fraktpris på 28 kilo rundt 200 kroner+postoppkrav på 50. Ikke så gale det. Fikk også raskt svar fra support når jeg lurte på noe. Hvis de bare får endret på oppdatering av status av varer og gjør det litt lettere å endre ordre så blir butikken bra. Endret 29. oktober 2005 av cbs77 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Fjærnet av meg selv Endret 30. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Slutt å bråk om at det er reklame da... vet det har vært mange lignede episoder som dette, men jeg tror ikke dette er noen fra shg, bare en fornøyd kunde som vil dele sin gode erfaringer. Men oj.. nå kommer vel jeg også fra shg.no Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Slutt å bråk om at det er reklame da... vet det har vært mange lignede episoder som dette, men jeg tror ikke dette er noen fra shg, bare en fornøyd kunde som vil dele sin gode erfaringer. Men oj.. nå kommer vel jeg også fra shg.no 5081394[/snapback] Tøft heldig du er da kjenner du thomas. Har selv veldig god erfaring med shg.no fra før. gode priser og god servise Jeg sparer fort et par lapper med å bestile fra shg.no Lenke til kommentar
myhken Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Da jeg kjøpte pc'en min nå sist, benyttet jeg sjansen til å skryte av Netsho, som ga meget god service....ingen som klaget på at det var reklame.... Man må jo få lov til å fortelle hva man synes om den/de butikkene man handler i, slik at andre kan bruke dette som en del av vurderingen av de ulike butikkene. Men det var kanskje det at det var hans første post man reagerte på? Jeg kommer uansett til å skryte av de stedene som gir god service, og ikke være så "snill" med de stedene som gir dårlig service. Reklame eller ikke reklame....jeg tjener uansett ikke en krone på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå