Staalkontroll Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har et problem med at vinduet faller ned. Jeg får det opp igjen, men da må jeg dra det opp ved bruk av fingrene for å få det på plass. Noen tips på hva som er galt, hva som må skiftes? Det er en BMW 318i 93 mod. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Trolig er det festet til wiren på ruta som har løsna. Dette sitter limt/eller festet på annen måte, og det er ikke uvanlig at det løsner på enkelte biler etter noen år. Sprett av dørpanelet og kikk bak, så ser du sikkert hva som er galt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Takk Takk, Skal se på det når jeg kommer hjem fra jobb. Tror du det er en stor prosess hele jobben? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Takk Takk, Skal se på det når jeg kommer hjem fra jobb. Tror du det er en stor prosess hele jobben? 5070984[/snapback] Neida.. Få ut alle skruene, som er litt gjemt så får du den lett av. Ser det som regel med en gang hva som er galt, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå