fxwz Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Dette er vel tråden for oss som ønsker å starte julehandelen tidlig. Hadde vært kjekkt om folk hadde visst om diverse gjenstander som selges på nettet som er ganske billige til å være av den typen de er, slik at iallefall jeg kunne ha begynt å planlegge julehandelen litt iallefall. Mine varer til ok pris: Wilfa KHD-9 Bordvifte 23 cm kr 139,- Halogenlyskaster TLX2531 500 watt kr 95,- Selges hos komplett! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Flyttes fra humor til OT-annet Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Helt seriøst. Halogenlyskaster og bordvifte. Hadde jeg fått noen av disse hadde jeg blitt sur rett og slett. Hva med noe klær? www.stress.no har jo en del kule t-skjorter, gensre osv. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Gaver til foreldre kanskje? Kule t-skjorter fra stress hadde tatt seg dårlig ut på min '54 modell pappa... Powertools for the win! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå