Enceladus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har noen prøvd X3: Reunion enda? Det har kommet ut ikke sant? Jeg kan ikke se det på utgivelsesdatoer på gamer.no Kan de som har prøvd det si litt om hvordan spillet er fungerer i praksis? Er det virkelig så bra som det ser ut? Screensene ser jo bare helt fantastiske ut. Og utifra hva jeg har lest høres det enda bedre ut. Jeg vurderer å kjøpe det, men trenger litt mer info Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Tror det er kommet. Endret 28. oktober 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det er sluppet, og er på vei fra Play nå. Usikker på hvordan det er med releasedato her i landet. Hvis du vil vite mer, bør du ta en titt på forumet hos Egosoft --> http://www2.egosoft.com/viewforum.php?f=2 Der er det mye diskusjoner blant folk som har det. En del som klager over ting, men mye av klagene ser ut til å bli fikset med en patch som er sluppet i dag. Så det ser lovende ut! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Hmmm har de allerede sluppet en patch. Det var tidlig. Dette tyder på god support. Godt gjort av utviklerene! Nå mangler jeg bare litt synsintrykk. Får lese videre på det offisielle forumet... Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Egosoft har lang tradisjon for å støtte og videreutvikle produktene sine, så det er ingen grunn til å frykte noe på den siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå