Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Har skolen lov til å holde oss inne i friminuttene

Anbefalte innlegg

Når jeg kom på skolen i dag, fikk vi denne bedskjeen: "Jeg har en bedkjed fra administrasjonen.... I dag får dere ikke låv til å gå ut i 1. og 4. friminutt. Dette er fordi det er så mye snøballkasting."

Vi får ikke en gang låv til å gå ut av klasserommet, eller på dass i friminuttene. Her i klasseromet holder vi nå på å bli kvelt av dårlig luft, selv om et vindu står oppe.

Har skolen låv til å gjøre dette?

Endret av Ueland
Videoannonse
Annonse
De har lov til det ja, bare ta å oppfør dere skikkelig fremover så slipper dere slike problemer.

5070309[/snapback]

Men når de i tillegg ikke her onkelig ventelasjon her på skolen, så vi nesten sitter å blir kvelt her inne?

Som det er har nå?

5070323[/snapback]

på tide å lære å oppføre seg da, ikke mye dere kan gjøre annet enn å åpne flere vinduer når skolen har lov til å holde dere inne

Yeah, good thread!!11

Jeg merker at det er lenge siden 6. klasse, lurer på om jeg tenkte på samme måte for 7 år siden. :wee:

Hvis dere oppfører dere, så får dere friminutt tilbake. Hvis du gjør slike idiotiske ting som du gjør, utsetter du det bare. Du klarer vel å skjønne at hvis du blir straffet for dårlig oppførsel, så er ikke mer dårlig oppførsel veien å gå?

Du har ikke rett på friminutt, nei. Dette er en pause som generøst er gitt av skolen. de kan selv velge å stramme inn på det, men dersom det gjentar seg over lang tid, bør du klage...

5070352[/snapback]

Men om man ikke kan gå ut så regnes det vel egentlig som time, og da må de får gå tideligere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...