anbar Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Jeg lot pc'n stå på igår, men da jeg skulle vekke den til livet var "skjermen" død. Siden det var så sent bare skrudde jeg av pc'n ved å holde knappen inne i 4 sek. Idag da jeg skrudde den på fikk jeg til min forbauselse striper, artifacts og forvitringer på tekst i programmer. Legger ved screenshot, jeg skrudde av oc på 3dkortet, men det hjalp lite, så sjekket jeg temp verdier og fant ut at pc'n var usedvanlig varm, 39celcius (cpu)er vanligvis load tempen min, har bigwater settet som akkurat har blitt byttet vann på. Noen som kan hjelpe meg som kanksje har vært utsatt for dette? specs: 39/40grader cpu/mb vanntemp 32 asus k8se deluxe 745 amd 3200 cruzial 512 X2 3 hd xfx 6600gt Endret 28. oktober 2005 av anbar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har du mulighet til å teste et annent skjermkort? Overklokking innebærer risiko. Er det bare i windows at det ser slik ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå