miXer Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Fikk meg en helt ny DVD brenner igår fra komplett. Denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314090 Skulle igår teste en DVD på den. Men sånn ca 10-15 min ute i stopper filmen, for da går plata rundt inni der, men den vil ikke lese den. Prøvde å kopiere over fra DVD'en til hdd'en, men samme skjedde der. Så etter at jeg fant ut at windows disken min gikk føyken litt senere, så måtte jeg legge inn windows på nytt. Men samme problem her også. Etter litt jobbing så stoppa den å lese fra disken, men det lyser og den går rundt! Hva er galt? Skal jeg ringe komplett og klage? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Du linker til en NEC-brenner. Har du prøvd ulike filmer? Er det hakk i plata? Normalt sett skal det ikke være mulig å kopiére originalfilmer til harddisk. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Så det nå at jeg hadde skrivi feil i topic. Har prøvd med ulike filmer ja.. Samme skjer. Skulle som sagt legge inn windows også, men den stoppa å lese der å, så måtte bruke den andre cd-rommen og da gikk det helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå