veos Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Hei, Jeg har innstalert alt av programmer til min Sony Ericsson k750i, koblet i USB-kabelen og alt, men PC'en finner ikke telefonen. Når jeg kobler i USB-kabelen kommer det frem at telefonen lader. Noen som kan hjelpe? Skulle gjerne hatt over et program til mobiltelefonen fort. På forhånd takk, Vegard EDIT: Telefonen lader, og den fine Windows-finner-en-enhet lyden kommer når jeg kobler til via USB kabel. Har prøvd å fjerne og legge til igjen programvaren, uten hell. Programvaren(e) finner ikke telefonen min! Arg! Endret 28. oktober 2005 av vegardostrem Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Sliter med det samme. Av og til kommer den opp, av og til finner den ikke telefonen i det hele tatt. Lenke til kommentar
veos Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Off, trenger virkelig å få overført et program snarest. Er det mulig å legge programmet inn på minnebrikken? Har PCMCIA kort til PC'en, og kan da legge inn musikk/bilder/filer på minnekortet. Er det mulig? Lenke til kommentar
maegs Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det kan være at stasjonsbokstaven minnekortet/telefonene prøver å benytte er opptatt. Høyreklikk på Min Datamaskon velg Behandle. Velg så Diskbehandling Finnes den her, så endre på Stasjonsbokstaven så dukker den nok opp på utforsker'n din. Lenke til kommentar
veos Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Sitter på skole PC nå, så har ikke tilgang til å gjøre det. Men skal se etter lunsjpausen om jeg får logget meg inn som administrator og sjekket. Men det bør jo ikke være noe problem, den søte Windowslyden kommer, og telefonen begynner å lade. Må vel ikke aktivere noe på mobilen, vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå