Gå til innhold

300 GB Ekstern Harddisk på Lidl - No tess ?

bengh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vel ikke tatt sjansen på å kjøpe slikt utstyr på Lidl. Når du ser problemene folk har med kjente produsenter som Maxtor og Western Digital, så kan du vel regne med å få tilsvarende problemer med den fra Lidl. forskjellen er da at Lidl neppe gir så mye garanti, siden de egentlig er en dagligvare butikk. Skal du diskutere feilen med kassadama?

Men har du 1400 kroner du vil satse, så er det jo verdt ett forsøk....kan jo være kvalitets disk du får :!: :!:

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

No lager verken lidl eller Targa hdene sjølv.

Det som står nok inne i den er:

Samsung, WD Maxtor, Hitatchi eller Seagate.

Alt etter kva dei har fått billigast.

Targa har eg vore borti ein del i ein tidlegare jobb og dei brukte den gongen veldig standard deler.

Lenke til kommentar
Hadde jeg trenkt en 300GB ekstern disk hadde vertfall kjøpt den for 1400kr. Viss de gir 3 år garanti. :hmm:

5071111[/snapback]

Lidl gjør som f.eks Coop overlater supporten til andre. Så jeg ville ikke vært redd for å kjøpe den, heller ikke vis den var fra Coop.

Men noe som irriterer meg sykt; Hvorfor skal altid alle snkke drit om Lidl? Targa er jo et forsåvit kjent merke, så hvorfor skal det ikke være noe garanti?

Tenk folkens, Ingen snakker drit om Coop sine PCer, men alle snakker drit om Lidl sine. De er jo basert på det samme (billige, "kjent" merker, overlater garantien osv)

(ikke kommenter dette her)

Men dette trenger vi ikke diskutere her. Er du uenig i dette, send meg heller en PM :)

Måtte bare få det ut :)

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...