Jonki Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) heisann idag gikk jeg til innkjøp av et Microsoft Optical Desktop Elite for Bluetooth desktop sett. tastaturet funker, med det gjør ikke musa. jeg har ikke en aning hva feilen kan være har prøvd alt bluetooth veiviseren klarer å finne musa og klarer å innstallere det. men etter når musa er innstallert så klarer ikke pcen å få kontakt med musa. men den er i bluetooth saken (i kontrollpanelet) enda, men når jeg går ut og inn igjen, så er den borte. har prøvd dette : sjekka batteriene prøvd å connecte med bryteren på musa reinstallert programvare prøvd å legge til musa manuelt, uten hell slått av og på "discovery" i bluetooth options slått av og på HID drivere, uten hell der og ifølge enhetsbehandlingen så er dette en "feil=45" "musen er ikke tilkoblet" og ja, jeg har googla og til og med sjekka microsoft sine sider. noen som har peil? kjører forøvrig Windows XP sp2 takker på forhånd Endret 29. oktober 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Fulgte du bruksanvisningen som fulgte med helt nøyaktig? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 ja, akkurat den sammen feilen Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 hei igjen har akkurat prøvd å få musa til å funke på pappa sin bærbar, akkurat samme feil. så jeg regner med at dette her er et mandagsprodukt, stikker tilbake til elkjøp imorra for å få levert det tilbake Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 heisann problemet er nå løst, problemet var et mandagsprodukt, leverte det tilbake, fikk et nytt, funket med engang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå