SirRobert Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har et A9800XT kort... Jeg har endel problemer med f.eks Doom3, Quake 4 og F.E.A.R, jeg får såkallte "artifacts"(?) under spilling, jeg løste dette ved å klokke ned kortet. (Altså klokke det under default, har ikke overklokket kortet..) Noen som har tips om hvordan jeg kan løse dette? Kan f.eks ekstra kjøling være til nytte? -SRobert Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Artifacts oppstår når GPU blir for varm, og som kjent blir kortet varmere ved overklokking. For å overkomme problemet er nok en ny kjøler, evt nytt/oppgradert kabinett den beste løsningen. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 På tide å rense PC'n for støv kanskje? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg vil anbefale å bytte kjøler. Denne, for eksempel, er helt rå på støy/ytelse. På 5 volt holdt den 6600GT-kortet mitt kaldt og fint. Har en til som jeg skal teste på 7800GT-kortet etterhvert. Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ja, en skikkelig rensing av viften og kjøleribben på grafikkortet bruker å hjelpe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå