Bone Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei! Har begynt å se på Twin Peaks, igjen! En serie jeg så når jeg var yngre, og digget! Men, hadde den egentlig noen (ordentlig) slutt? Jeg kan liksom ikke huske at vi egentlig fikk vite hva som skjedde med Laura Palmer, osv.. Så, "sluttet" Twin Peaks? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Du får ikke noe særlig svar på det spørsmålet i Twin Peaks, såvidt jeg husker. Derimot bør du få med deg Fire Walk With Me Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hva som skjedde med Laura Palmer fikk man stort sett vite i sesong 2 (som trolig kommer på dvd neste år, endelig!), men da serien ble tatt av lufta var det fremdeles en god del ubesvarte spørsmål (stadig nye mysterier i sesong 2). Så du får svar på hva som skjedde med LP, men serien ble ikke avsluttet. Strengt tatt anbefales det ikke å se FWwM før man har sett hele serien (hvis man har mulighet til det); Spenningen i deler av sesong 2 blir ikke den samme, og filmen tar egentlig for gitt at man har sett hele serien. Lenke til kommentar
dookaq Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Slutten var noe av det beste og verste jeg har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå