unwill Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Nå som MP3 spilleren har blitt fysisk mindre, veier bare et par ti gram, har jeg fatt en vane å gå med den rundt halsen. Sånn som det er nå har jeg en "snor" , eller kjede eller hva du måtte kalle det festet på MP3 spilleren. Samtidig har jeg et par øretelefoner med relativt OK lyd. Problemet er at øretelefonenledninge er jo så lange. De er "ok" lange hvis jeg har mp3 spilleren i bukselomma (selv da har den litt å gå på), men når den er rundt halsen er den minst dobbel så lang som den bør være. Jeg har ikke lyst til å "ødelegge" øretelefonen ved å kutte i ledningen og forkorte den, siden det kan jo være greit at den er litt lang dersom jeg bruker de til et annet formål. Må jo være andre som er lei av at ledningen er altfor lang, og at det fort blir knuter som tar flere minutter å løse etter hver gang du har settet fra deg MP3 spilleren. Vet noen om, eller har noen funnet noen lure måter å ungå dette på? Triks? Dingser? Dubser? eller kreative forslag? Takker Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 strikk funker helt fint. bare legg sammen ledningen til passe lenge pg dra en strikk rundt. teip funker også men da blir ledningene ganske klissete Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 er jo utallige enkle løsninger på dette. et par svarte tynne strips f.eks. eller sort elektrikertape. eller du kan få tak i litt krympeplast og legge rundt det feltet der ledningen blir liggende dobbel. bruk fantasien din litt du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå