Pandemonium Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg og en kamerat har bygd PC i dag, og vi tok hans gamle deler og satte de inn i det nye kabinettet hans. Etter mye om og men klarte vi endelig å få plass til alt, men når vi starta opp kom det tre pipelyder etter hverandre, halvlange. Nøyaktive intervaller. Jeg mistenker at RAMen har en feil, men er ikke sikker. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Se i instruksjons boka... til HK hva de betyr..? Så ville jeg kjørt Memtest86 Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Tror ikke det sto noe i boka, og vi kommer jo ikke inn i Windows, så en memtest får vi vel ikke kjørt? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Tror ikke det sto noe i boka, og vi kommer jo ikke inn i Windows, så en memtest får vi vel ikke kjørt? 5070473[/snapback] Joda... det er et program som booter fra Diskett og kjører før windows Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) 3 beep tyder på at du har problemer med RAMMEN. Ta og sett rammen i en annen slot og sjekk at den står sjikkelig i. kilde: Beep Codes Endret 28. oktober 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå