mar Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det jeg vil er å begrense området som programmer får bruke. Sånn at når et program maksimeres brukes ikke de x antall øverste linjene av skjermen (på samme måte som at "taskbar" området ikke brukes av programmer). Noen som vet hvordan dette kan gjøres i Windows XP? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg kan ikke huske og ha hørt om noen slik funksjon desverre. En god del programmer har en "on top" funksjon dog, men resultatet blir jo ikke det samme. Hva er det du "må" ha synlig/tilgjengelig? Lenke til kommentar
mar Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Funksjonen er der, er den som brukes til taskbaren og andre verktøylinjer du lager i Windows. Problemet var bare å bruke funksjonen uten de ekstra verktøylinjene. "Hsi" er et kjekt lite programmer som fikser dette, men scriptet man lager må kjøres på nytt ganske ofte. Blant annet etter at maskinen har vært låst. Endte til slutt opp med å bruke DesktopX for å fikse det, selv om det ikke var verdens mest stabile program. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 At en kan få dette til via 3-parts program er godt mulig, det jeg mente var at jeg ikke hadde hørt om noen muligheter til og anngi dette i windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå