jam Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Noen som vet forskjell på PY496EA#ABN (nyere type) og PT601AA#ABN (eldre type) av HP nx6110 celeron m? Spesifikasjonene ser for meg helt like ut. Grunnen til at jeg spør er at det blir nevnt i en annen tråd at den nyere typen ikke har det samme problemet med viftestøy som den eldre. Så det hadde vært intressant å vite hva som er forskjellen på disse to utgavene.... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Annet hovedkort i den nyeste. Lenke til kommentar
jam Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Annet hovedkort i den nyeste. 5071911[/snapback] Og det vil i praksis si at dersom "gammel" type nx6110 skal byttes hovedkort på, så vil den nye typen hovedkort bli installert som reservedel? Eller er "gammel" type hovedkort tilgjengelig som del og vil bli installert? Problemene med vifte som går alt for ofte på celeron m-utgaven bude være en saga blott med ny type hovedkort på "gammel" nx6110?? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hovedkortet byttes dersom den tas inn på service for vifteproblemer så vidt jeg vet. Jeg jobber med Pavilion, Presario og DVD-brennere, ikke NX og NC modeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå