KristianF Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Hei. Til en hjemmeside som pappa skal mekke til, så trenger han et slags skjema der en besøkende kan fylle ut et skjema, som sendes på mail til webhost. Det skal ikke være et skjema for å registrere brukeren på siden, men for at en bruker skal bli med i en slags "organisasjon".. Enkelt å greit, jeg trenger et et skjema som fylles ut på ei vanlig html side, og blir sendt til e-mailen til webhost. Håper dere forstår, for jeg er ikke så god å forklare sånne ting Har lett litt på internett, men fant ingen plass med et sånt skjema som gis bort, så litt hjelp hadde vært fint. Eller evt. litt info om hva som må skrives etc. i html koden. Er ikke så flink med html, men litt skal jeg klare å fatte Endret 27. oktober 2005 av Stealth- Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvis du bruker php kan du bruke mail() funksjonen Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 prøvd eple sitt? *rose eple* beste der ute ihvertfall hvis du vil ha det enkelt. sjekk epleweb.com Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Det eple sitt så bra ut. Takker for den. Var lagd i php, men skal fint klare å knø det inn.. Har lært meg nok php til det Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 En annen som er veldig enkel når du skal sette opp litt mer avanserte skjemaer er FormMail.php v5.0 (google it) - jeg slet fælt med å sette opp et skjema på grunn av rettigheter etc. - men denne var rett opp med combo boxer, radio buttons og alt som er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå