bjejoh Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg har et nettverk med 5 pcr. Alle kjører xp. Min connection er delt og jeg kan surfe fint på nettet. Alle pc'ne er koblet sammen med en switch. De andre pc'ne prøver å sette opp en connection gjennom meg og det virker som det går bra. De andre pc'ne kan pinge meg og hvilken som helst annen adresse i verden og bruke msn messenger og ftp. Problemet er at de ikke kan surfe med Iexplorer eller andre nettlesere. Noen idè? John Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Det samme skjer her!! kazaa og alt slikt virker. men surfing er det dårlig med... noan som kan hjelpe oss`?? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Kameraten hadde samme problem med Telenor ADSL og hvis jeg husker riktig, motte han skrive i address for proxy server proxy.online.no, port 8080. Prøv... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hva med å prøve Opera? Lenke til kommentar
pine Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 det gjelder bare å bruke en eller annen http proxy og det skal funke :smile: Lenke til kommentar
arcade Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Det er riktig at dere skal sette en proxy, dette gjøres på "Alternativer for internett" -> "Tilkoblinger" -> "LAN instillinger" (helt nederst). Om det står en proxy der nå, så kan dere prøve å fjerne denne. Er ikke sikker på hva som skal være proxy, men prøv som tidligere nevnt "online.no" og port 8080 (standard port for proxy) Meget mulig at dere finner ut mer om dette på kundeservice sidene på http://www.online.no Arcade Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Husk å sette merke i "Slå aldri ett nr"! Da vil det fungere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå