Pug Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Når jeg har starta opp Grokster, KaZaA, ELLER iMesh, får jeg ikke til å skrive noe som helst. Med det samme jeg trykker på en tast, kommer det at det har skjedd en feil i explorer.exe... Finnes det neon instillinger som kan fikse dette? Jeg hadde fjerna all spyware med ad-aware, så jeg vet ikke om det skjer uten å ha fjerna spyware... Finnes det noe som kan gjøres? Lenke til kommentar
WRZ_rules Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Har aldri hørt om dette, men du har vel ant. fjernet litt for mye. Prøv å installere et av programmene på ny......... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Og bytt til kazaa lite, hvis du absolutt vil bruke Kazaa. Ingen spyware. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Hva annet kan jeg bruke, hvis jeg "absolutt" ikke vil bruke kazaa lite? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hva med Direct Connect? eller Gnucles? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå