Nauz Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 hei;) skal nå instalere windows og må da også legge inn sata driverne på nytt.. har driverne som fulgte med hk(msikt6v series).. men lurer litt på om jeg burde laste ned nye drivere og helller instalere de(de på disketten er vel ikke helt nye?).. og går det ann å oppdatere sata drivere etter at win er instalert? takker for svart;) Lenke til kommentar
db Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det første er jeg litt usikker på, er ikke sikkert det er nødvendig, men ja du kan skifte på driverene etter windows er installert;) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Det første er jeg litt usikker på, er ikke sikkert det er nødvendig, men ja du kan skifte på driverene etter windows er installert;) 5069187[/snapback] okay, siden jeg ikke pluttselig fant ut at jeg ikke har noen tom diskett så tror jeg at jeg satser på det som fulgte med å heller oppgradereer med "msi live uppdate senere".. det er vel ikke SÅÅ stor forskjell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå