Gå til innhold

Artifacts og radeoen defekt 9800. Tregner hjelp!

Chasseur

Anbefalte innlegg

Hei og hopp. Sitter på en PC nå som har et ødelagt skjermkort, så tilgi meg om det blir en del skrivefeil :)

Har i to-tre uekrs tid hatt probølemer med skjermkortet mitt, skjermen har blitt svart, og skjer korttet har blitt oppheta. Tilslutt tok jeg ut kortet under skjermkortet, og så da at skjermkport vifta ikke gikk rundt. Jaha, det er jo ett dårlig tegn.

Så da ringer jeg support telefonen, oig får følgende svar:

"Prøv med en annen skjerm, og prøv og brukke trykklyuft på alle vifter, de kna fjerne støv".

"Men du, vifta går jo ikke rundt! Hjelper jo ikke å plugge inn en annen skjerm da. Og, uansett, støvsugde allevifter for for noen uekr sicden, men jeg kan sikekrt gjøre det igjen, og bruke trykklufft og jeg..

Joda, ingen hjelp der. Så dakomemr spørsmålene til dere:

Hvordan i hulseste fpr ejg vifta til å begynne å funke igjen? Og så, nå starter skjermen emd artifacts, jeg får boot screen med artifacts. Rent lite koselig to be honest. Prøv å skifte oppløsning, hjelper hjeller ikke det helder.

Så, hva skal jeg gjøre nå? Jweg får ett nytt skjermkort, me det tar sikkert6 uker eller noe, er det noe jeg kan gjøre, og er det noe jeg burde gjjort før?

Og, PSUen min er også monga, hvis jeg drar ut kontakta, må jeg ta ut ledinga fra PSU til HK, før ejg kan starte PCen. Hvis jeg ikke gjør det, står lampa på PSU som skal vise om den har strøm bare å blinker. Noe jeg kan gjøre der og?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og hopp. Sitter på en PC nå som har et ødelagt skjermkort, så tilgi meg om det blir en del skrivefeil :)

Har i to-tre uekrs tid hatt probølemer med skjermkortet mitt, skjermen har blitt svart, og skjer korttet har blitt oppheta. Tilslutt tok jeg ut kortet under skjermkortet, og så da at skjermkport vifta ikke gikk rundt. Jaha, det er jo ett dårlig tegn.

Så da ringer jeg support telefonen, oig får følgende svar:

"Prøv med en annen skjerm, og prøv og brukke trykklyuft på alle vifter, de kna fjerne støv".

"Men du, vifta går jo ikke rundt! Hjelper jo ikke å plugge inn en annen skjerm da. Og, uansett, støvsugde allevifter for for noen uekr sicden, men jeg kan sikekrt gjøre det igjen, og bruke trykklufft og jeg..

Joda, ingen hjelp der. Så dakomemr spørsmålene til dere:

Hvordan i hulseste fpr ejg vifta til å begynne å funke igjen? Og så, nå starter skjermen emd artifacts, jeg får boot screen med artifacts. Rent lite koselig to be honest. Prøv å skifte oppløsning, hjelper hjeller ikke det helder.

Så, hva skal jeg gjøre nå? Jweg får ett nytt skjermkort, me det tar sikkert6 uker eller noe, er det noe jeg kan gjøre, og er det noe jeg burde gjjort før?

Og, PSUen min er også monga, hvis jeg drar ut kontakta, må jeg ta ut  ledinga fra PSU til HK, før ejg kan starte PCen. Hvis jeg ikke gjør det, står lampa på PSU som skal vise om den har strøm bare å blinker. Noe jeg kan gjøre der og?

5069074[/snapback]

supporttelefon *ler

kortet ditt er svidd pga defekt vifte, i henhold til norsk kjøpslov har du krav på nytt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...