Nimblex Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei! Sitter på lan med min bærbare datamaskin. Jeg har et stort problem som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med, eller om det er noe å gjøre i det hele tatt. Skjermen er svart og nekter å vise noe som helst. PC-en fungerer, og jeg hører når den kommer inn i windows. Hva kan være feil? Da jeg dro hjemmefra fungerte alt helt fint, men nå er det altså ikke noe skjermbilde. Hva skal jeg gjøre? Trenger virkelig hjelp! Håper noen kan hjelpe meg! Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Se om knappen som slukker skjermen når du lukker den igjen har spretti opp igjen. Er skjermen helt svart eller kan du tyde bilde, dvs at det er lyset som har gått? Prøv med en ekstern skjerm og se om du ser noe da, gjør du det er det antageligvis skjermen som er gåen. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Sjekk om det er hurtig knapper for skjerm innebygd i tast, på dama sin dell er det mulighet for å kjøre:kun integrert skjerm, integrert + ekstern skjerm, og kun ekstern skjerm.. for å bytte mellom de forskjellige på hennes må man holde inn en knapp som heter "Fn" og trykke F8 for å bytte mellom de (F8 er også merket med CRT/LCD men blå skrift).. Endret 27. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå