SchmucK Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei Har hatt litt problemer gjennom trådløst nettverk med en Linksys wrt54gx SRX Har to philips usb adaptere koblet til ruteren trådløst som jeg installerte programmet som fulgte med for å koble meg til trådløst osv. Har imidlertidigt fått lastet ned ny firmware til ruteren og filen jeg lasta ned heter: "WRT54GX-v2_USA_v2.00.08.bix" Husker ikke å ha installert noe firmware til ruteren noen gang(ikke så lenge siden jeg fikk den) men alt fungerer fint fordi om. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre med denne filen? Er det noe annet jeg burde ha installert til linksysen? Har bare installert softwaren til philips usb adapterne. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Konge Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 For å loade ny firmware må man ofte (jeg vet ikke hvordan Linksys har gjort dette) logge på routeren for å finne en side hvor man får muligheten til å laste inn denne filen fra din lokale pc for så å flashe routeren . Lenke til kommentar
SchmucK Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Jo takk, skal teste ut. Er pga jeg har problemer med hastigheten at jeg skal teste dette ut, men kan det ha noe med at jeg har philips usb adaptere istedenfor noen av linksys sine egne produkter? Lasta også ned et ny fil fra europa fra linksys sin side. Dette var en zip fil så i will let you know Lenke til kommentar
SchmucK Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Har søkt på litt firmware å har funnet ut at det finns ganske mange forskjellige versjoner Har en "Linksys wrt54gx with SRX" Firmware så jeg finner på "192.168.1.1" er versjon "Firmware Version: 2.00.05" Noen som har litt mer greie på dette enn meg? Har jeg det nyeste eller bør jeg oppgradere? (Hastigheten på internetten er redusert når jeg laster ned fra sider på internet slik det er nå, å jeg aner ikke hvorfor.) Endret 27. oktober 2005 av SchmucK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå