MrLee Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Er det bare jeg som synes Repsilsreklamen på TV med han kisen som går og blir nyst på hele tida ble enda morsomere etter at media begynte å fokusere utrolig mye på fugleinfluensa? La merke til at de har kuttet fuglene ut av reklamen nå. Har jeg usmaklig sans for humor eller? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 først skal vi frykte muslimer .. nå skal vi frykte fugler .. OHH NOOO! LA OSS DREPE ALLE FUGLER! In a world of fear.. bush is king... kill the fear .. kill bush Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 plz ikke dra bush inn i dette, greit nok den kisen står for sin del av morsomheter, men det har lite med saken å gjøre Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 La oss dra Bush inn..... Kan vi få en vote? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det er en usmaklig sans for humor, men jeg elsker den for det. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 hjelper repsils mot fugleinfluensa? hva er da poenget med alle vaksinene? er jo bare og gi en pakke repsils til hver hustand i norge Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det er en usmaklig sans for humor, men jeg elsker den for det. ^^ 5071344[/snapback] så usmakelig at det blir vittig alikavel la oss dra bush og usa inn i dette her! her er en konspirasjon! usa har lagd fugleviruset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå