tobbesen Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Sitter her med en digg pc... sammensatt selv. Men jeg har en eldgammal mus og en liten og drit dårlig musematte. HAr sett på Razer musene og logitech mx5** og g5. Musematter ahr jeg ikke peil på..... Helst ikke mer enn 7-8 hundre kroner.... takker for alle svar Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 når det gjelder mus er razer copperhead og logitech g5 det "hotteste" tør jeg påstå..begge musene egner seg perfekt til gaming. og er spekket med "stuff". selv syns jeg razer er litte gran liten men det venner man seg vel til. har selv mx510 som skal byttes ut mot g5 nå før jul når det gjelder musematter er "q-pad" tingen! den fåes i 3 størrelser(HIGH, MID OG LOW-SENCE der sistnevte kanskje er litt vel stor for noen).. matta er av tøy(naturgummi) og lager derfor ikke noe"lyd" som glass matter etc ofte gjør.. matta gir "extrem" god glid på musa;) kan rulles sammen og legges i "røret" som følger med når man eks skal på lan etc.. har Q-pad low sence selv;) her er en test: HER! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Mus :Razer Chopperhead Eller :G5 Ville selv ha valgt razeren. Musematte :Q-pad Har hørt at g5 og q-pad ikke passer så bra sammen,g5`en reagerer ikke så bra som på en annen matte. Men skal du ha razer ansbefalerer jeg q-pad. Hvis g5 så kjøp en steelpad matte.. Gå for Razer og Q-pad Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Musematte :Q-pad Har hørt at g5 og q-pad ikke passer så bra sammen,g5`en reagerer ikke så bra som på en annen matte. Men skal du ha razer ansbefalerer jeg q-pad. Hvis g5 så kjøp en steelpad matte.. Gå for Razer og Q-pad 5069283[/snapback] Hvor har du dette fra? sikker på at du ikke missforstår, får det jeg har hørt er at G5 passer dårlig sammen med ICEMAT sec.edition og enda værre på ICEMAT 1.edition.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Musematte :Q-pad Har hørt at g5 og q-pad ikke passer så bra sammen,g5`en reagerer ikke så bra som på en annen matte. Men skal du ha razer ansbefalerer jeg q-pad. Hvis g5 så kjøp en steelpad matte.. Gå for Razer og Q-pad 5069283[/snapback] Hvor har du dette fra? sikker på at du ikke missforstår, får det jeg har hørt er at G5 passer dårlig sammen med ICEMAT sec.edition og enda værre på ICEMAT 1.edition.. 5069528[/snapback] Har ikke andbefalt icemat heller. Her står det at g5 funker dårlig med q-pad. Les innlegget mitt og komentaren.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg sitter med Qpad og G5 nå. Det fungerer helt ok, men ikke mer. Ved brå bevegelser så henger den rett og slett ikke med. Kjøp en annen matte du. Men ellers er jeg veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Geir, hadde ikke du Steelpad S&S? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå