Fjøslukt Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Hei. Har et trådløst hjemmenetterk. Har låst det me en slik WEP key og det fungerer bra. Alle laptop jeg har hatt her, har måtte taste inn riktig kode for å få tilgang. Men så kjøpte meg meg en nettveks dongle til en stasjonær pc. Den fant nettet, og koblet direkte på. Stod at det var åpnet, men testet med en laptop, og da måtte jeg taste inn koden. Er ikke nettet låst skikkelig? Hva skal jeg gjøre? Endret 27. oktober 2005 av Fjøslukt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Nettverks dongle - Mener du at PCen er koblet til nettet via kabel? WEP omfatter bare den trådløse oppkoblingen. Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Nettverks dongle - Mener du at PCen er koblet til nettet via kabel? WEP omfatter bare den trådløse oppkoblingen. 5068901[/snapback] Nei, med den nettverksdongl'en så er den pc'en koblet til trådløst.. Altså ikke noe kabel Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Du er helt sikker på at WEP fortsatt er aktivisert på routeren? Og at der er samme nett du når? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå