Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Må jeg vente helt til mandag? TYPISK TELENOR!!!


Anbefalte innlegg

Har Bluecom ADSL.... Montøren fra Bravida skulle komme mellom 08.00 og 12.00

på fredag, men han dukka ikke opp før 19.12, han påsto at gutta på sentralen hadde gått hjem. Er det et nummer jeg kan ringe for å aktivisere dsl linja, ”som er oppe i helgen”????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke alltid greit med Telenor nei. 24 timers service er veldig bra. Men når jeg for et par mnd siden ringte service telefonen deres fikk jeg beskjed om at telefonisk support ikke var tilgjengelig før mandag (dette var fredag kveld), men jeg kunne sende en mail og få svar innen et par timer.

 

Greit nok det, hadde det ikke vært at problemet mitt var at jeg ikke fikk koblet meg opp til serveren. Litt vanskelig å sende mail da :lol:

Lenke til kommentar
Quote:


Dotten skrev (2002-08-25 00:22):



Ikke alltid greit med Telenor nei. 24 timers service er veldig bra. Men når jeg for et par mnd siden ringte service telefonen deres fikk jeg beskjed om at telefonisk support ikke var tilgjengelig før mandag (dette var fredag kveld), men jeg kunne sende en mail og få svar innen et par timer.


Greit nok det, hadde det ikke vært at problemet mitt var at jeg ikke fikk koblet meg opp til serveren. Litt vanskelig å sende mail da
:lol:


Du kunne brukt en annen pc. :grin:
Lenke til kommentar
Quote:


Dan Hansen skrev (2002-08-26 13:13):

Tja, ikke alle har vel 6-7 pc'er hjemme :smile:


Nei det har du rett i, Men du kan vel låne en av en venn/nabo til å sende mailer om din pc ikke virker. Må bruke hodet litt bedre, Dan eg har bare en pc hjemme, Men mine venner har og pc som eg kan låne om eg skulle få problemer med min.
Lenke til kommentar

Blir mye pes da. Først opp til kameraten for å låne datamaskinen (skikkelig populært kl 23:45 en fredagskveld) så sende epost - så vente på svar - så hjem og teste - så tilbake til kamerat osv osv ...

 

...kan ikke folk bare ha utstyret sitt iorden da...?

 

Ha en riktig fin dag alle sammen :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Eierforhold


46,7% Telenor ASA


48 %;

Procuritas Capital Partners II LP

3i Group Plc.

Försäkringsaktiebolaget Sampo Liv

Cavendish Nominees LTD

Sponsor Fund I Ky

Investment AB Latour

Stark II BV


5,3 % Bravidas ledere


Ser ut til at Telenor fortsatt eier en stor del av selskapet.

Lenke til kommentar

Det at ett firma eier aksjer eller har eierandeler i ett annet behøver ikke å bety at de har påvirkningskraft rent styremessig. Det har de et valgt styre og en ansatt ledelse til å ta seg av. Mange firmaer har også felles ledelse og styre (konsern) uten at disse har gjensidig påvirkningskraft utover det administrerende ledelse har.

Lenke til kommentar

Quote:

 

"Du kunne brukt en annen pc"

 

 

Vel, siden jeg ikke har lappen så ville det medført en halvtimes busstur hver vei med en prislapp til 60 kroner. Kanskje Telenor dekker utgiftene :grin:

 

Kunne jo alltid ha ringt kompisen og bedt han sende en mail, men det er hva man kaller etterpåklokskap.

 

Uansett, sier de 24 timers telefonsupport så burde de kunne holde hva de lover. En dag kan gå, men fra fredag til mandag....?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...