Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. foreløpig releasedato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det har blitt sagt før, og jeg sier det igjen, _ikke_ bry dere om lanserings datoene webshops setter på spillene. de har forskjellige alle sammen, og før det har blitt bekreftet er det som regel bare oppspinn for å få flere forhånds bestillinger.

5068897[/snapback]

 

Ja det er det jeg også tror. Skal man gjette noe om release av STALKER, så kan man vel i beste fall antyde at det skjer i løpet av 2006.

Lenke til kommentar
S.T.A.L.K.E.R begynner å bli rimelig utdatert nå. Så jeg for mitt vedkommende har liten tro på hele spillet.

5070155[/snapback]

Hva mener du med det? Hele settingen til Stalker er jo rimelig unik og ikke noe vi gamere er vant til å se, nevn et spill som har samme setting inkludert den "levende" verden som det dette har?

 

"Explain yourself man!"

Endret av Desdichado
Lenke til kommentar
S.T.A.L.K.E.R begynner å bli rimelig utdatert nå. Så jeg for mitt vedkommende har liten tro på hele spillet.

5070155[/snapback]

Hva mener du med det? Hele settingen til Stalker er jo rimelig unik og ikke noe vi gamere er vant til å se, nevn et spill som har samme setting inkludert den "levende" verden som det dette har?

 

"Explain yourself man!"

5070293[/snapback]

 

 

Enig. Det der skjønte ikke jeg heller noe av. Konseptet og gameplayet i STALKER virker svært lovende, om enn svært ambisiøst. Dette er sikkert hovedgrunnen til at ting tar så lang tid. Vi bør kanskje være glade for det, det kan være et tegn på at vi får et ferdig produkt som står i stil med forhåpningene vi har bygd opp.

Lenke til kommentar
S.T.A.L.K.E.R begynner å bli rimelig utdatert nå. Så jeg for mitt vedkommende har liten tro på hele spillet.

5070155[/snapback]

"Explain yourself man!"

5070293[/snapback]

 

Det han mener, eller som ihvertfall jeg tror, er at grafikk motoren kommer til å være utdatert når det endelig kommer. Noe jeg forsåvidt er enig i. De bør ha pusset opp også denne hvis spillet skal slå skikkelig an nå.

Lenke til kommentar
Grafikken var jo outstanding når det ble annonsert. Men nå er den mer midt på treet.

5070812[/snapback]

Eg vil no påstå at grafikken holder ein høg standard framleis. Det er i alle fall ikkje noko å utsette på dx9 versjonen.

 

Skal nok kjøpe meg spillet uansett. COOP :-D

Stalker har ikkje coop.

Lenke til kommentar

STALKER skulle vel egentlig gis ut i begynnelsen av 2005? Jeg tror ikke de sliter med bugs, jeg tror heller at prosjektet ble for ambisiøst, og at de har problemer med å fordele alle de forskjellig aspektene av spillet på systemressursene, som f.eks. værsystemet, og aldringsprosessene.

 

Og kanskje de samtidig oppdaterer grafikken, ettersom FarCry, Doom3, HL2, og nå FEAR kontinuerlig har hevet standarden siden den første planlagte releasedatoen.

Lenke til kommentar
STALKER skulle vel egentlig gis ut i begynnelsen av 2005? Jeg tror ikke de sliter med bugs, jeg tror heller at prosjektet ble for ambisiøst, og at de har problemer med å fordele alle de forskjellig aspektene av spillet på systemressursene, som f.eks. værsystemet, og aldringsprosessene.

 

Og kanskje de samtidig oppdaterer grafikken, ettersom FarCry, Doom3, HL2, og nå FEAR kontinuerlig har hevet standarden siden den første planlagte releasedatoen.

5071104[/snapback]

 

Sitter med samme følelsen. Duke Forever anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...