mrtzter Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Funksjoner: -Kalender: Helst, ja.. praktisk!. -MMS: Ja -GPRS: Vet ikke <- kan ikke slikt:p -EDGE: Vet ikke <- kan ikke slikt:p -WAP: Ja -Kalkulator: Ikke viktig, men praktisk -JAVA: Vet ikke -Email klient: Ikke viktig -Spill: Whatever, sikkert morro! Form: -Klapp -Vekt: Kommer på det samme -Antenne: Kommer på det samme -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Fin og stor/tydelig (ikke N3200 crap) GOD skjem! -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1000 og 5000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Helst ikke, har et fra før. Hvis med abbenoment, hvilket? Koser meg med Sense, skal vel skifte til Chess! Diverse: -Merke: Favoritt: Samsung, SE. -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Vet ikke -Triband: Vet ikke -Infrarød port: JA, om ikke bluetooth. -Blåtann (Bluetooth): JA, om ikke Infrarød port. -Minne: Spørs om mobilen har minnekort. Ca 50mb eller mer! -Minnekort?: Ja, helst (ikke så viktig om den har nok minne) -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ikke viktig -Radio: Ikke viktig -3g(UMTS): (tror jeg helst vil ha 3g, vet ikke helt) tja! -Wlan: Vet ikke - Mulighet for GPS: Ikke viktig (vet ikke hva er) -Batterilevetid: Ganske viktig med lang batteri tid. Skal holde lengre en 2 dager! -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?: Sende og motta SMS, MMS, ta gode bilder - se på en god mobil skjerm, diverse praktiske ting; kalender, kalulator o.l. Snakke med mennesker. Har litt lyst til å forske litt på 3G. Virker spennende. Noen spm til meg så spør. Kom gjerne med mobiler som kommer iløpet av Julen, evt 2-3 mnd ETTER jul. Har enda litt tid på meg før SE T300 dør! Det er nemmelig litt av en murstein det! Har litt lyst på Samsung Z700 når den kommer ut. Men, people; Hjelp meg litt da? KOmmende GODE mobiler! Evt noen som har kommet ut? -Morten- EDIT: Styr unna Nokia og Siemens (helst:p) Endret 27. oktober 2005 av HybRis Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Samsung Z500 bør vel være verdt en titt... Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Har sett på den! men, skal jeg først ha samsung z-serien, satser jeg på samsung Z700 som kommer nå etterhvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå