Goodall Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Microsoft .NET Framework Version 2.0 Redistributable Package (x86) Noen som har testet .net 2.0 vesrsjonen? Hvis man ikke har 1.0 versjonen og laster ned 2.0 versjonen, virker f.eks ATI's control center da? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Den har da vært "ute" i minst et år. Vært Beta en stund i hvert fall. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Ja jeg vet at det har vært noen betaer ute, men siden jeg ikke fant noe på forumet om versjon 2 og siden relase date var i dag + at jeg fant en link på betanews.com som kom ut i dag hvor de linket til FINAL version tenkte jeg at dette må jo være nytt Men funker det bare og ha 2.0 eller må man ha 1.0 og 2.0 for og utnytte ting som er laget i 1.0? Og 2.0 for og utnytte ting som er laget i 2.0? Eller holder det kun med 2.0? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Regner sterkt med at 2.0 er såpass bakoverkompatibelt at det ikke vil kødde til noe programmer som er avhengig av .NET Framework 1.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå