Håkki Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Lager hjemmenettverk med to stasjonære, to bærbare, en PS3 (kommer) og en skriver. Hvilken switch skal jeg velge mellom CNet CGS-800 og 3Com OfficeConnect Gigabit Switch 8. Printeren skal koblet til nettverket via CNet CNP 101U. (Printeren er HP Photosmart 7760) Er begge switchene kopitable med CNet CNP 101U? På forhånd, takk Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Printserveren skal være kompatibel den. Har hatt både Cnet og 3Com produkter og har ikke hatt noen problemer. Mitt valg ville vært 3Com, men mest på grunn av kjent merke og kanskje bedre support. Endret 27. oktober 2005 av cm630et Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har hørt om flere som har hatt problemer med 3Com OfficeConnect-serien. Supporten er ikke så mye å skryte av, ettersom man må sende defekte varer direkte til dem, og det tar tid. Personlig har jeg god erfaring med SMC, så ta en titt på dem også. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) F.eks. SMC EZ Gigabit Switch 8P. Har også hatt problemer med OfficeConnect-serien før, bare at den var trådløs. Plutselig mistet jeg nettforbinnelse trådløst, så blokerte den all trafikk (trådløst og kabel) Endret 27. oktober 2005 av Håkki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå