Aleksander9175 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 hei, jeg har tenkt å kjøpe ny telefon, så jeg fat ut at qtek 8310 elller i-mate SP5 (akkurat samme mobil, bare forskjellig navn) så veldig bra ut og har tenkt og bestille den, problemet er at det er bare en nettbutikk som har den inne (som jeg har funnet) den netbutikken dem hadde den på var på www.mshop.no så er det noen her som har bestilt noe fra mshop og fått varen? eller vet om en annen mer kjent nettbutikk som har telefonen på lager? (grunnen til at jeg er så skeptisk er fordi for ca en måned siden bestillte jeg en mobiltelefon men den kom eldri frem) takker for svar Lenke til kommentar
JonasSH Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Her er det noen som har handlet på mSop Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Feilpostet og flyttes til riktig kategori. Venligst les tråden om inndeling av Mobil og PDA forumet når du poster tråder i fremtiden. Endret 27. oktober 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå