Shulgin Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hei, Etter en lang ferie har CPU-kjøleren min stått oppe hos en kamerat. Den har stått mye "feil vei" dvs. at den har stått med ribba ned, og det ser ut som om den er blitt dratt bortover bordet og at noen har støpt fingeravtrykkene sine på den(jeg skal finne ut hvem! :smile: ). Kjøleren er en Thermaltake Volcano 7+, så den skal kjøle bra, men nå ligger idle-tempen på 53 grader Celcius, når den er underklokket nesten 200MHz(1400@1208). Har prøvd å rense kjøleren meg isopropanol fordi jeg trodde fingeravtrykkene var fingeravtrykk og ikke innstøpte fingeravtrykk. Det er også endel riper på ribba. Hvis jeg føler med fingeren på undersiden av ribba kjentes den helt glatt ut. Så nå lurer jeg på om noen har noen andre forslag til å få vasket eller slipt denne ribba på et vis? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 12:41, daho skrev:Du kan jo planslipe da. Liten drittunge her. Hva er planslipe? Sikker på at det ikke blir verre? :smile: Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Les http://www.overklokking.no//guides/plansli...ping/index.html Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 hvem er det som er drittunge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå