Wernicke Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Hei Jeg installerte driverne til radeon. De derre som man finner på hjemmesiden deres.. Men. Jeg fikk mye mye dårligere 3dmarks med den driveren. Og den er jo den eneste som støtter GL. Så.. Noen tips? Fikk vel 3500 poeng med standarddriverne til Win XP. -- MP 1800+ 512 MB DDR ECC REG RADEON 64 MB DDR P Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Se på rage3d.com der finner du et program som heter rage3d tweak 2.7. Installer dette og du kan stille inn driverne dine mer nøyaktig. Der er ferdige innstillinger for flere nivåer. Tror dette vil hjelpe deg noe. Lenke til kommentar
Wernicke Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Hei Det hjalp lite. Jeg bruker allerede overklokking, og får 1500 poeng mer med de innebygde driverne i XP, enn driverne fra ATI. Scorer bare mer på en test, og det er vel pga driverne fra ati støtter 4X AGP Skjønner ikke dette. Er det noen andre som har samme problem? Lenke til kommentar
roganjosh Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 JA ! uten at jeg kan gi deg noen gode råd! Virker som om ATI ikke er kort for folk som spiller mye Open GL spill ! Driverne suger, alle sammen ! Du får et GF2Pro nesten gratis om dagen(som grisebanker Radeon serien)(tilogmed et 32Mb GF2 MX kort knuser 64Mb DDR vivo'n min i 3DMARK2001), så hvis fps i OGL er viktigere enn nydelig billedkvalitet ,beste 2D på markedet ,superb DVD + beste DX 8 support! Anbefaler jeg at du kaster ATI kortet ditt duhar nok kjøpt feil kort for ditt bruk ! dessverre ! Lenke til kommentar
non_nihil Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 rogan.. Hvis du følger instruksene i denne tråden: http://www.rage3d.com/board/showthread.php...readid=33590355 tenker jeg Radeon64DDR-en din tar igjen.. Må innrømme du har flaks hvis du får det til å funke.. Jeg fikk 500 ekstra i 3DM2k+1, men mista litt stabilitet.. WinXP KG7 256MB DDR Athlon 1,125 Radeon AIW (184/184) Mvh Kjetil Høiby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå