Gå til innhold

Xbox 360, noen som har sett Ratt/pedaler?

Dr.Peedee

Anbefalte innlegg

Hei,

360'n er bestilt. Håper jeg får den før jul.

Kommer vel raskt til å gå til innkjøp av et bilspill. Det jeg lurer på er om noen har sett det annonsert ratt/pedaler som passer til xbox360?

De jeg har sett til nå på xbox1 har ikke vært så imponerende. Har prøvd en par også, men syntes det virket som billig plastik med dårlig respons. Derimot har jeg god eraring med logitech sine til playstation2.

Noen som veit noe?

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

360'n er bestilt. Håper jeg får den før jul.

Kommer vel raskt til å gå til innkjøp av et bilspill. Det jeg lurer på er om noen har sett det annonsert ratt/pedaler som passer til xbox360?

De jeg har sett til nå på xbox1 har ikke vært så imponerende. Har prøvd en par også, men syntes det virket som billig plastik med dårlig respons. Derimot har jeg god eraring med logitech sine til playstation2.

Noen som veit noe?

Dr.Peedee

5068581[/snapback]

Joytech kommer til å lage et ratt for Xbox360

De er støttet av microsoft, men jeg vet lite om kvaliteten.

Nitro Racing Wheel - Microsoft Xbox360

JOYTECH North America Unveils Xbox 360 Peripherals - TeamXbox.com

Lenke til kommentar

Tror Microsoft ikke godtar at annenhåndsleverandører skal kunne lage tillges-utstyr til XBox'en, på samme måte som Sony gjør, uten egen avtale om at Microsoft skal ha en anndel av overskuddet, evt. en dyr lisens.

Det er vell derfor det er mye flere slike spill som benytter dansematter, eye-toy o.l. til PS2, enn på XBox.

Jeg vet ikke om MS har skiftet mening med Xbox 360, men jeg tror ikke de har forandret mening.

(Sony har forresten sagt at de vil sannsynligvis godta at alle som vil lage extra-utstyr til PS3'n, har samme muligheter som de hadde det på PS2'n).

Så jeg tror ikke at du vil finne rat til 360'en på andre plasser enn hos offisielle xbox-accessories forhandlere. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Tror Microsoft ikke godtar at annenhåndsleverandører skal kunne lage tillges-utstyr til XBox'en, på samme måte som Sony gjør, uten egen avtale om at Microsoft skal ha en anndel av overskuddet, evt. en dyr lisens.

Det er vell derfor det er mye flere slike spill som benytter dansematter, eye-toy o.l. til PS2, enn på XBox.

Jeg vet ikke om MS har skiftet mening med Xbox 360, men jeg tror ikke de har forandret mening.

(Sony har forresten sagt at de vil sannsynligvis godta at alle som vil lage extra-utstyr til PS3'n, har samme muligheter som de hadde det på PS2'n).

Så jeg tror ikke at du vil finne rat til 360'en på andre plasser enn hos offisielle xbox-accessories forhandlere. :-/

5069635[/snapback]

Hvis det stemmer så er det utrolig trist. Ut fra alle intevju jeg har lest med folk fra microsoft så satser de 100% inn i 360. Rart hvis de fortsetter de tenker på samme måten..

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Jeg tror også selskapene må støttes av Microsoft for å få laget utstyret. Men en kan vel kanskje heller se på det som et godkjenningstempel også. For uansett hvor mye accesories som ble laget til ps2'en så var det strengt tatt veldig lite av det som var overhode brukende for min del. Eye-Toy er vel det eneste virkelig bra. Jeg syns det burde vert mer kvalitetskontroll på ting som kommer ut, for det kom et dusin ratt til PS2, men det var egentlig bra logitech sitt som var bra, selv foretrakk jeg dualshock.

Sånn jeg forstår det er Joytech offisielt støttet av Microsoft.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvor mye koster det for et slikt ratt og pedaler? Eller hvor mye vil det koste sånn ca. til 360? :)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

lisense for produksjon av 360 tillegsutstyr skal vistnok være dyere enn forige generasjon. Det som uroer meg med det rattet som er annonsert er dette: High Intensity Dual Vibration Feedback, dette betyr at det ikke er støtte for force feedback (eller lignende) dagens konsoll, har jo samme systemet, og speedster 3 rattet emulerer bare feedback (vistnik ganske dårlig) om MS ikke legger inn støtte for force feedback i 360 må de virkelig gå inn i seg selv og tenke stygge tanker, for FF mangelen på dagens box er jo det aller største savnet på hele konsollen (i mine øyne iallefall, sammen med brpket den produserer)!

Lenke til kommentar
Hvor mye koster det for et slikt ratt og pedaler? Eller hvor mye vil det koste sånn ca. til 360? :)

5070166[/snapback]

Nitro Racing Wheel vil ligge på omkring $79.99, med andre ord ca 520 NOK.

Dette er fabrikanten sin foreslåtte utsalgspris, hva den kommer til å koste i butikken blir jo spennende å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...