Goodall Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) JA som emne sier, uansett hvilket produkt jeg går innpå så er uke 33 den siste! Ja det står dagens pris, men er det en grunn til at de 10 siste ukene IKKE er med i statistikken? Edit: Endret litt på emne Endret 28. oktober 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Tja ingen som kunne gi meg svar på dette? Hadde den send en mail funksjonen virket så hadde jeg gjort det, men den funker ikke hos meg hvertfall. Er prishistorikken over og ut? Her er et eksempel på hva jeg mener Endret 31. oktober 2005 av Goodall Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) EDIT: Misforsto spm Endret 31. oktober 2005 av svalbard Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Oppdager dette selv på mange\alle av produktene jeg kikker på. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 YES da har prishistorikken i gang igjen Eneste som er synd er at der er et stort hopp fra uke 33 til uke 44 da, men nå er den i gang igjen. La oss håpe at den oppdaterer seg vær uke nå da Lenke til kommentar
amund Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei, beklager problemene med prishistorikken. Den har vært ute av funksjon i flere uker, men jeg fikk den i gang igjen i går. Jeg skal gjøre et forsøk på å generere opp tall for de siste ukene også, men det kan hende dette er mye arbeid. Derfor kan jeg ikke love noe. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå