MrJavalava Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Heisan.. Prøver å komme meg inn på Microplex, men det ser ut som de er nede. De nettbutikkene jeg har tidligere handlet med har vært oppe etter iallefall 2 timer hvis de har drevet med oppdatering. De har vært nede siden 12 tiden idag Noen som vet? Endret 27. oktober 2005 av MrJavalava Lenke til kommentar
viranth Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kommer ikke inn. Bluecom. Lenke til kommentar
Microplex Norge AS Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kommer ikke inn. Hei! Det var visstnok en router i Halden (tilhørende ISP'n) som switchet over til røyksignaler (bokstavlig talt) fremfor den tradisjonelle metoden tidligere idag. Tok litt tid før de fikk ny tilsendt fra Oslo, men jeg ble oppringt for et par timer siden med beskjed om at alt nå skulle være i orden igjen. Beklager nedetiden. -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Og så jeg som håpet nedetiden skyldtes en skikkelig oppdatering av "web'en".. en oppdatering som inkluderer betaling med kort.. <hint-hint> Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Den weben er ikke så mye å skryte av nei Dere burde lage en ny website. Helt nytt design, og kanskje som TL1000S sier; betaling med kort Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Skulle gjerne ha hatt mulighet for å betale med kort, postoppkrav er dyrt, veldig dyrt. Siden er grei den, men ikke super. Lenke til kommentar
Microplex Norge AS Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Og så jeg som håpet nedetiden skyldtes en skikkelig oppdatering av "web'en" Ikke denne gang - ny webshop kommer først om 14 dager. -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det blir spennende å se hva den nye siten vil bringe....Ser frem til det ja. Frankie Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Gleder meg til ny webshop hos Microplex, men syntes den de har i dag er bra nok den, design og alt, foruten visa betaling da Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Enig, Microplex er good shit, men savner som så mange andre betaling med kort.. Og det gebyret på 25,- synes jeg dere kan kutte ut også.. Blir så dyrt når man bare skal ha et par småting. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ikke denne gang - ny webshop kommer først om 14 dager. -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS 5070944[/snapback] Jippi blir det muligheter for betaling med visa da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå