verzezer Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Sliter skikkerlig med å finne disse driverne, vet ikke helt hvor jeg skal lete har lett på epox sine sider, seagate sine sider og nvida sine sider osv men finner utrolig lite med drivere der. Har gjort dette før engang men har selfølgelig slettet de filene Har virkelig prøvd å søke på forumet men får bare feilmeldinger om at det er for mye funn osv. Har også lest sata guiden men den hjalp jo lite. Det jeg i hovedsak lurer på er, på hvilke sider skal jeg lete etter driverne? System: Seagate 300giger Epox 8rda3 (nvida2ultra 400 (nforce2 spp) +mcp Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Fant det nå http://www-old.epox.nl/english/support/drivers/other.htm Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvis hovedkortet ditt har SATA-kontakter, så er det jo rart at ikke disse driverne finnes på CD'en som fulgte med...................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå