ullevål Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei. Bare et lite spørsmål til godtfolket. Jeg har en Olympus C-750 UZ med 256 MB minne brikke. Hva kan jeg forvente å få for denne hvis jeg selger den? Takk Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Jeg har også et C-750, og har nylig kjøpt meg Lumix FZ-30, hvilket jo fikk Olympusen til å bli noe reservekamerapreget hjemme. Dette til tross for at jeg i lang tid har skrytt det opp i skyene. Det er jo fortsatt et meget godt kamera, og tar svært gode bilder, har glimrende optikk, flott supermakro og bra superzoom. Det har attpåtil et fortrinn fremfor det nyere C-765, nemlig sko for ekstern blits. Men det er rart med det når man først får noe nytt og gildt.... Mitt kostet 5K da jegt kjøpte det, og jeg vurderte også om jeg likegodt skulle selge det. Men når man ser at det nyere C-765 ligger på 2.4K, kan du jo bare tenkte deg ha folk vil gi for et nå tilårskomment C-750. Jeg kom til at jeg faktisk ikke gidder å nærmest gi bort mitt, og beholder det i stedet som reservekamera. Det er lite og hendig, og kan dessuten brukes mot teleskopet mitt direkte. Lumix'en er jo stor som et rekkehus i forhold, og uaktuelt til slikt. Hva med å heller glede noe i familien? Endret 28. oktober 2005 av manskow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå